Wszelkie informacje dotyczące aktualnych dostawców sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Szczecińskiego oraz procedur zamówień, znajdują się na stronie Uczelnianego Centrum Informatycznego.

Przed zakupem sprzętu komputerowego osoba upoważniona ze strony Wydziału lub innej jednostki organizacyjnej powinna wygenerować w systemie informatycznym (www.zamowienia.univ.szczecin.pl) zapotrzebowanie na sprzęt (należy podać typ sprzętu oraz źródło finansowania).

Zamówienie powinno uzyskać akceptację finansową i merytoryczną Działu Nauki. W celu uzyskania szczegółowych informacji należy skontaktować się z Uczelnianym Centrum Informatycznym tel.: 91 444 10 01.

Po akceptacji osoba upoważniona ze strony Wydziału lub innej jednostki organizacyjnej przekazuje do końca danego miesiąca wydrukowane zapotrzebowanie, w jednym egzemplarzu, wraz z podpisem osoby dysponującej środkami finansowymi i akceptacją Dziekana Wydziału lub Dyrektora jednostki organizacyjnej.

Przed dokonaniem płatności przez Dział Finansowy opisaną fakturę wraz z OT należy przedstawić w Dziale Nauki.

Do faktury lub rachunku należy dołączyć zgodę Prorektora Ds. Finansów i Rozwoju na zakup aparatury z dotacji podmiotowej lub celowej oraz druk OT, podpisany przez osobę odpowiedzialną materialnie za sprzęt na Wydziale.

Druki OT dostępne są na WYDZIAŁACH, w MAGAZYNIE lub w DZIALE EWIDENCJI MAJĄTKU.

W przypadku, gdy istnieje uzasadniona potrzeba zakupu sprzętu informatycznego nie objętego umowami, ramowymi proszę o kontakt z Uczelnianym Centrum Informatycznym tel.: 91 444 10 01.

  • Badania Statutowe / Dotacja celowa

  • Zasady uruchamiania środków

  • Delegacje

  • Rozliczanie faktur/rachunków

  • Aparatura

  • Materiały biurowe

  • Zasady rozliczenia środków