ZASADY ROZLICZANIA FAKTUR / RACHUNKÓW

Faktury i rachunki powinny być wystawione na:

Uniwersytet Szczeciński
Aleja Papieża Jana Pawła II 22 A, 70-453 Szczecin
NIP 851-02-08-005

  1. Wszystkie faktury / rachunki, wnioski o zaliczkę, powinny być opisane, czyli:

– zawierać cel i uzasadnienie zakupu (z opisu dokumentu musi wynikać związek wydatku z tematem badawczym),

– wskazane źródło finansowania (numer badań),

– podpisane czytelnie przez dysponenta środków i zaakceptowane (podpisane) przez dziekana.

W przypadku kosztów finansowanych z Rezerwy Dziekana dokument powinien zawierać w opisie tytuł zadania badawczego, którego dofinansowanie dotyczy oraz numer Rezerwy Dziekana.

Uwaga:

  •    Rezerwa Dziekana z dotacji podmiotowej dofinansowuje wyłącznie tematy z dotacji podmiotowej.
  •    Rezerwa Dziekana z dotacji celowej dla młodych naukowców i doktorantów dofinansowuje wyłącznie tematy z dotacji celowej.

Obie dotacje są całkowicie oddzielną pulą środków.

  1. Do opłaconych z własnych środków faktur / rachunków w celu zwrotu środków, należy dołączyć wypełniony druk „rozliczenie zaliczki”.
  2. Jeżeli faktura / rachunek została opłacona z własnych środków, a widnieje na niej forma zapłaty: przelew terminowy, należy dostarczyć potwierdzenie dokonania wpłaty.

Istnieje możliwość pobrania zaliczki z przydzielonych środków po uprzednim złożeniu w Dziale Nauki druku „wniosek o zaliczkę”.
WAŻNE! Uzyskanie zaliczki na podróż możliwe jest tylko na druku POLECENIE WYJAZDU SŁUŻBOWEGO.

Prawidłowo opisane dokumenty należy dostarczyć do Działu Nauki. Po zatwierdzeniu i uzyskaniu odpowiednich podpisów dokumenty zostaną przesłane dalej do Działu Finansowego do realizacji.

  • Badania Statutowe / Dotacja celowa

  • Zasady uruchamiania środków

  • Delegacje

  • Rozliczanie faktur/rachunków

  • Aparatura

  • Materiały biurowe

  • Zasady rozliczenia środków