ZASADY ROZLICZANIA FAKTUR / RACHUNKÓW
Faktury i rachunki powinny być wystawione na:
Uniwersytet Szczeciński
Aleja Papieża Jana Pawła II 22 A, 70-453 Szczecin
NIP 851-02-08-005
- Wszystkie faktury / rachunki, wnioski o zaliczkę, powinny być opisane, czyli:
– zawierać cel i uzasadnienie zakupu (z opisu dokumentu musi wynikać związek wydatku z tematem badawczym),
– wskazane źródło finansowania (numer badań),
– podpisane czytelnie przez dysponenta środków i zaakceptowane (podpisane) przez dziekana.
W przypadku kosztów finansowanych z Rezerwy Dziekana dokument powinien zawierać w opisie tytuł zadania badawczego, którego dofinansowanie dotyczy oraz numer Rezerwy Dziekana.
Uwaga:
- Rezerwa Dziekana z dotacji podmiotowej dofinansowuje wyłącznie tematy z dotacji podmiotowej.
- Rezerwa Dziekana z dotacji celowej dla młodych naukowców i doktorantów dofinansowuje wyłącznie tematy z dotacji celowej.
Obie dotacje są całkowicie oddzielną pulą środków.
- Do opłaconych z własnych środków faktur / rachunków w celu zwrotu środków, należy dołączyć wypełniony druk „rozliczenie zaliczki”.
- Jeżeli faktura / rachunek została opłacona z własnych środków, a widnieje na niej forma zapłaty: przelew terminowy, należy dostarczyć potwierdzenie dokonania wpłaty.
Istnieje możliwość pobrania zaliczki z przydzielonych środków po uprzednim złożeniu w Dziale Nauki druku „wniosek o zaliczkę”.
WAŻNE! Uzyskanie zaliczki na podróż możliwe jest tylko na druku POLECENIE WYJAZDU SŁUŻBOWEGO.
Prawidłowo opisane dokumenty należy dostarczyć do Działu Nauki. Po zatwierdzeniu i uzyskaniu odpowiednich podpisów dokumenty zostaną przesłane dalej do Działu Finansowego do realizacji.